Udvalg

Tovholdere for klubbens udvalg:
        Administrative opgaver:                         Ib, Kirsten
        Børneattester:                                        Kirsten
        Flydebro                                                 Egil,Ib
        Hjemmeside:                                          Karl, Freddy
        Indkøb af øl og vand:                             Ib
        Klubhusbyggeri:                                     Jan, Ib
        Rengøring:                                             Gitte, Anne
        Roskole og kurser:                                 Peter, Dan
        Svømmehal:                                           Kirsten
        60+:                                                        Ib, Dorit, Kirsten
        Turudvalg:                                              Egil, Ib, Dorit
        Vagtplan sommer:                                  Dorit
        Vagtplan vinter:                                      Kirsten
        Vedligeholelse af grej:                           Egil, Karl J
        Vig Festival:                                           Finn

Mailadresser og telefonnumre:
Dokument i udskriftsvenligt PDF- format: Instruktører og Udvalg

Udvalgende indebærer:

Kajakhusbyggeri

Vedligeholdelse og udbygning af vort kajakhus.
Indkaldelse af frivillige medlemmer til arbejdsweekend.

Flydebro
Udlægning (forår), optagning (efterår) og vedligeholdelse af flydebroen.
Indkaldelse af frivillige medlemmer til arbejdsweekend.

Vedligeholdelse af grej
Vedligeholdelse og reparation af klubbens kajakker.
 

Vigfestival - Koordinator
Har du lyst til at være frivillig til Vig Festivalen sammen med 11 andre fra klubben, så kontakt Kirsten og få en sjov oplevelse og gratis adgang til hele festivalen + mad og drikke når du er på vagt.
 

Ture og aktiviteter
Aktiviteterne for sommersæsonnen og planlægning af instruktører til turene.
 

Svømmehal
Booking af svømmehal.
Vagtskema for livredder og instruktører.

Hjemmesiden
Nyt og opdateringer til hjemmesiden (fjernelse af 'for gammelt' indhold).
NB: Henvend jer venligst, hvis I får ny adresse, tlf.nummer m.v. eller hvis I opdager faktuelle fejl i jeres personlige eller andre oplysninger.
 

60+udvalg
Etablere et ro-netværk i klubben for de medlemmer, der har tid og lyst til at ro på "skæve" tidspunkter. OBS: Man må meget gerne deltage selv man er yngre end 60, bare man lover, at man ikke ror fra de gamle!
 

Administrative opgaver
Økonomi og klubbens øvrige administration.


Sikkerhedsudvalg

Klubbens reglement omkring sikker sejlads iht. søfartsstyrelsens sikkerhedsinstruks og regelment for sikker kajaksejlads i Danske farvande.


Fundraising, FKO-bestyrelsesrepr.
Rejse penge til klubbens ekstraordinære aktiviteter som byggeri af klubhus, flydebro, større indkøb af udstyr, særarrangementer mv. Ansvar for budget, regnskab og kajakklubbens repræsentant i FK Odsherreds bestyrelse. 
 
Ønsker du at deltage i et eller flere af udvalgene, så er du meget velkommen. Dem, der står på først i hvert udvalg er tovholder - så kontakt dem :)