Udvalg

Tovholdere for klubbens udvalg:
       

Administrative opgave Kirsten  & Ib
Flydebro Eigil & Ib
Hjemmeside Kirsten & Freddy 
Klubhusbyggeri Jan & Ib
Rengøring af Hus Gitte
Roskole og Kurser Peter & Morten
Svømmehal og Vagtplan vinter Kirsten
Turudvalg Dorit & Eigil  & Ib
Vagtplan Sommer Dorit
Vedligeholdelse af grej Eigil & Karl J
Vig Festival Finn

 Telefonnumre: Listen

Udvalgende indebærer:

Kajakhusbyggeri

Vedligeholdelse og udbygning af vort kajakhus.
Indkaldelse af frivillige medlemmer til arbejdsweekend.

Flydebro
Udlægning (forår), optagning (efterår) og vedligeholdelse af flydebroen.
Indkaldelse af frivillige medlemmer til arbejdsweekend.

Vedligeholdelse af grej
Vedligeholdelse og reparation af klubbens kajakker.
 

Vigfestival - Koordinator
Har du lyst til at være frivillig til Vig Festivalen sammen med  andre fra klubben, så kontakt Kirsten og få en sjov oplevelse og gratis adgang til hele festivalen + mad og drikke når du er på vagt.
 

Ture og aktiviteter
Aktiviteterne for sommersæsonnen og planlægning af instruktører til turene.
 

Svømmehal
Booking af svømmehal.
Vagtskema for livredder og instruktører.

Hjemmesiden
Nyt og opdateringer til hjemmesiden 

Administrative opgaver
Økonomi og klubbens øvrige administration.

Sikkerhedsudvalg
Klubbens reglement omkring sikker sejlads iht. søfartsstyrelsens sikkerhedsinstruks og regelment for sikker kajaksejlads i Danske farvande.


Fundraising, FKO-bestyrelsesrepr.
Rejse penge til klubbens ekstraordinære aktiviteter som byggeri af klubhus, flydebro, større indkøb af udstyr, særarrangementer mv. Ansvar for budget, regnskab og kajakklubbens repræsentant i FK Odsherreds bestyrelse. 
 
Ønsker du at deltage i et eller flere af udvalgene, så er du meget velkommen. Dem, der står på først i hvert udvalg er tovholder - så kontakt dem :)